fredag den 16. oktober 2009

Udfordring...

En af mine veninders svigerfar fylder 60 år og der bliver holdt fødselsdag imorgen. Hun spurgte mig om jeg kunne lave en kage til fødselsdagen og vi kom frem til at det skulle være en gramoffon. Jeg har i lang tid forberedt, fundet billeder frem og har fundet ud af hvordan jeg skal lave det hele... Jeg synes det er en god udfordring og mine evner kommer virkelig på prøve...

I tirsdags lavede jeg grammofon hovedet ud af fondant og lagde til tørring sammen med nogen andre små dele som også skulle laves. Igår havde jeg min værste dag, grammofon hovedet gik i stykker da den var for tungt tror jeg... Så sent igår startede jeg med at lave en skelet ud af metaltråde og har tænkte mig at overtrække den med fondant så den står fast og ikke har mulighed for at knække... Kriiiiseeeee!

Hvis du har nogen gode ideer til hvordan man evt. ellers kan gøre det, er du mere end velkommen til at smide en kommentar.... Alle hjælp og forslag kan bruges!
På forhånd tak!

Ps. og lige et lille billed som jeg bliver inspireret fra...



Hilsen fra den lidt desperate Kage Deluxer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar