søndag den 18. oktober 2009

Grammofon kage...

Så fik jeg lavet grammofon kagen men det blev uden hoved. Jeg prøvede at søge på mange grammofon kager men fandt ikke rigtig den stil grammofon jeg ville lave og efter min genial ide om at bruge tråde som skelet (hvilke gik faktisk efter planen) gik det hele bare i vasken alligevel. Problemet med grammofon hovedet er at den er for tung i hovedet og vælder når man prøver sætte den fast på kagen... Og til sidst væltede den lidt for mange gange til at den kunne være med. Den rævnede og så bare grim ud!

Selvom jeg er lidt skuffet over at jeg ikke kunne lave sådan en rigtig gammeldags grammofon, er jeg yderst tilfreds med resultatet. Det blev min veninde også som skulle have kagen med til sin svigerfars 60-års fødselsdag. Her er et par billeder af kagen... :0)

/Kage Deluxe




2 kommentarer:

  1. Den ser rigtig flot ud, også selv om din plan med hovedet ikke lykkedes.

    Det er ikke altid lige nemt når man har et bestemt billede i sit hoved af hvordan det skal se ud.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  2. Mange tak Grith. Det havde bare været ekstra godt hvis det var lykkedes, men jeg brokker mig ik :0) Jeg må bare tage udfordringen op igen en anden gang...

    SvarSlet