torsdag den 8. oktober 2009

Svigermekanikken








Når man har en sød og rar svigermor, så har man altså også lyst til at pleje dem engang imellem... Alle har sine måder at pleje de søde svigermutty’er på og min måde er selvfølgelig at lave en lækker kage til hende...! Nu er jeg ret heldig for jeg ved, at hun er glad for mad og har en sød tand, så hun ikke kan modstå mine kager, muhahaha ;0) Når man kender sådan en svag side af ens svigermoar, så er det bare om at udnytte det!

Der går lidt tid imellem vi ser hende da hun bor ca.200km væk fra os så overraskelse skulle hun have, da vi besøgte hende i sommers med en ”sommerkage”. Det var lavet af lagkagebund fyldt med bær mousse og chokolade genache. Blomsterne havde jeg lavet på forhånd, da jeg har efterhånden lært at sådan noget tager tid :0) Det var en hyggelig projekt og min svigermor var vild med det... Hun fortæller til alle om hvor flot kage hun fik af sin svigerdatter (og forhåbentlig også om hvor glad hun er for mig ;0)

Hav en fantastisk torsdag!
Kage deluxe

4 kommentarer:

  1. Hejsa. Velkommen til med din nye blog.

    Det er altid sjov at få et indblik i andres verden.

    Det er nogle rigtigt fine kager du har forsøgt dig med. Glæder mig til at se flere ting fra dig.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  2. Hej Grith, tak for din varme hilsen. Jeg har en del kage projekter igang så der kommer masser billeder af flotte og forskellige slags kager :0)

    Hilsen Kage Deluxe

    SvarSlet
  3. Hej.
    Hvor er det bare nogle flotte kager du laver.
    Håber at det er ok jeg sådan bare kigger ind?!

    SvarSlet
  4. Hej Caromalle,
    Mange tak.
    Jamen du er da mere end velkommen til at følge med i min kage verden ;)

    SvarSlet