søndag den 11. oktober 2009

Sex and the city


Som så mange andre kvinder, er jeg selv vild med Sex & The City – både serien og filmen...!
Jeg kan blive ved med at se de samme afsnit igen og igen og igen... Men det er netop det fedeste ved serien, at den inspirer mig! Og det kan jeg ALTID brug til noget. Jeg må indrømme at jeg er en shoe-maniac og elsker flotte sko med høje hæle, flotte detaljer, forskellige farver osv. Derfor har jeg 60+ par sko og kæresten har lovet mig at bygge en walk-in closet med plads til sko ligesom i sex & the city filmen... Billeder kommer ligeså snart han er bygget den færdig ;0)

Jeg har en rigtig god veninde, som jeg deler min shoe-maniac hobby sammen med! Hvergang vi er ude og shoppe i byen, kan jeg være 110% sikker på at komme hjem med minimum et par nye sko. Det samme gør hun også... Så udover vores bedste venskab, så har vi begge en fanatisk besættelse af sko! Det resulterede i, at da hun havde fødselsdag, lavede jeg en stor kage til hende med 4 miniature sko. Hun er mest til flade sko med masser farver, mønstre og snørrebånd, så et par gule af slagsen var lige sagen! :0)

/Kagedeluxe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar