tirsdag den 6. oktober 2009

Kager kager atter kager...




Uuuhh på det sidste har jeg bare haft en "sød tanke"... Normal vil man sige "sød tand" men jeg er faktisk mere interesseret i at lave kagerne og se andre nyde dem!!!

De sidste par uger har jeg besøgt tusindvis af kage hjemmesider, web butikker som sælger kage udstyr, amazon.co.uk som sælger kage bøger, ebay som også sælger alt mulig kage gejl....!

Jeg vil også sige at jeg har lavet et par gode køb af bøger, desværre ikke så meget udstyr men planlægger en tur forbi kagebutikken for at købe flere pastafarver og pulverfarver...

Siden jeg har fået min ny bog "Celebrate with a cake", så skule jeg også prøve en kage hvor jeg malede egentlig tingene på... Jeg er ik heeeel tilfreds med det men det er mere farve kombinationen osv. Og det er netop en af de grunde til jeg skal have købt mig flere farver :0)
God bagelyst! :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar