mandag den 14. december 2009

Kager siger mere end flere ord...

Min kæreste og jeg købte en lejlighed i maj måneden, som vi er i gang med at renovere... Vi er ikke flyttet ind endnu og siden maj måned har min kæreste været virkelig god til at styre hele projektet og får vores drøm til at gå i opfyldelse...
Grundet det har han haft meget at se til, kommer sent hjem næsten hver dag og knokler virkelig for at få projektet afsluttet. Derfor har jeg valgt at forkæle ham hele december måned!
Jeg har lavet kalendergaver til ham med flot indpakning og hver enkelte gave har et kort med citat på, hvilken passer til gaven... Så der er blevet virkelig nusset om de gaver og indtil i dag har han været utrolig glad for dem...
Han havde også fødselsdag d.3 december og der overraskede jeg ham med lidt af hvert. Jeg havde inviteret hele familien over til kaffe og kage! Han blev SÅ glad og det var så dejligt at se hans glæde i hans øjne... Det var det hele værd! I vil sikkert se kagen fra aftenen... Den var faktisk ret simpel men havde en stor betydning da der var billed af os to på kagen...



Billedet er fra vores første skiferie til Val Thorens, den tur fik jeg som gave til jul for to år siden... Det var næsten starten af vores forhold og det er kun blevet bedre siden... :0) Jeg elsker dig skat!

Kage Deluxe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar