torsdag den 10. december 2009

Endnu en fødselsdagskage...

Denne kage skulle leveres sammen med dåbskagen, prøvede at finde flotte billeder af kagen men lyset faldt ik godt og mange af billederne var ik blevet så pæne... Så I må nøjes med et enkelt billed som kommer her:



Det var første gang jeg skulle prøve at lave "rigtig" blomster med tråd, blomster tape og alt det der... Resultatet var ok men jeg er aldrig selv tilfreds, kæmper altid for endnu bedre resultater... Jeg må bare klø på og finde en weekend snart hvor jeg bare skal lave blomster... :0)
Hvis nogen har gode youtube klip eller how to hjemmesider, må I meget gerne skrive...

Kage Deluxe...

2 kommentarer:

  1. Hejsa. Du skulle prøve at søge på tonedna1 på youtube. Hun er fantastisk med gumpaste.

    Ellers skriv hvis der er noget du gerne vil vide - kan være jeg kan hjælpe.

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Tusind tak. Det prøver jeg lige at lure på i første omgang... Og hvis det går hel galt, hører du lige fra mig :0)

    SvarSlet