mandag den 28. december 2009

Farvel 2009!!!

Det er ikke sikkert jeg får tid til at ønske jer alle et godt nytår selve på dagen! Derfor har jeg taget mig tid til at gøre det nu... Når jeg kigger tilbage på 2009, synes jeg det gik ALT for stærk men der skete mange dejlige ting i mit liv!

- Min kæreste og jeg købte en lejlighed sammen i starten af året som vi er stadig i gang med at renovere (Vi kan heldigvis se enden på det snart og skal flytte ind) Projektet døbt jeg for "fra Skrot til Slot" da der var meget der skulle laves... Og det er ved at blive til en slot ;0)


- Jeg fik en dejlig hund til fødselsdagsgave, en lille korthåret gravhund med pletter (sort merle). Vi døbt ham Loui og han er nu 9 måneder... Familiens lille sønnike, maskot, bandit og terrorist :0)



- Min kæreste og jeg fejrede vores 2 årsdag med en fantastisk dag ud i byen med lækkert middag, drinks, overnatning på Hilton, massage og spa samt stor brunch bord dagen efter...
- Jeg fandt et nyt arbejde hvilket jeg er rigtig glad for...
- Jeg fik også taget 2 AU moduler i år og mangler nu 4 for at blive færdig... :0)
- Jeg fik dyrket min hobby med at tage billeder og lavede flotte foto shoots med både kvinder og mænd...



- Og allervigtigst begyndte jeg at lave kager... Jeg sad en dag og fik lyst til at spise kage, begyndte at google kageopskrifter og wupti! Pludselig fandt jeg en ny verden, kagelavning, pyntning, fondtant.... De var allesammen meget nyt og interessant! Jeg blev så betagede at jeg selv begyndte at bage og prøve mig frem til tingene... :0) Nu er året ved at være slut og jeg kan næsten ikke vente med at lave mange nye og endnu flottere kager i 2010 som jeg kan dele med jer...


Jeg vil ønske alle et fantastisk Nytår, håber at I kommer til at fejre denne dag med dem der er jer nær og I kommer godt ind i det nye år...
Godt Nytår!

Mange hilsner fra Kage Deluxe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar