onsdag den 2. december 2009

Converse sko...

Så har jeg endelig taget mig sammen til at overføre kage billederne ind på min pc så jeg kan lægge den op på bloggen! Jeg havde jo lavet dåbskage par uger siden og der havde vi snakket om at lille Lucas skulle have converse sko på til selve dagen og derfor kunne det være sjovt hvis kagen også havde sådan et par...
Jeg havde lavet skoene mange uger før og hvergang jeg var i køkkenet, stoppede jeg op og skulle lige se de nuttet par sko :0) Jeg er godt nok blevet glad for at lave sko til kagerne men især baby sko, de er jo så søde!!!! :0)


2 kommentarer:

  1. Det er da blevet nogle super søde sko.

    Og en rigtig fin gave kage til din far.

    De sko kan jeg godt forstå du skulle kigge på hele tiden.

    Knus Grith

    SvarSlet
  2. Mange tak... Jeg håber bare at der er andre som skal holde dåb eller børnefødselsdag, hvor jeg kan få lov til at lave de sko igen i forskellige farver... :0)

    SvarSlet