torsdag den 1. juli 2010

Wroom wrooom.... Lowrider...

Det er så længe siden jeg har skrevet her og det giver mig simpelthen så dårlig samvittighed for jeg har squ ikke stået stille!!! Jeg har lavet masser kager men det eneste sted jeg har delt det med andre, har været på facebook... Meget dårlig stil og det må jeg gøre noget ved :0)
Så de næste par dage kommer der nok en del indlæg fra mig da jeg har en bunke af kage billeder jeg gerne vil dele med jer...

Jeg lægger lige ud med en kage som jeg lavede til en 30-års fødselsdag hvor der skulle være en motorcykel (lowrider) på, da han har sådan en og er ret glad for den...


Så er min bunke blevet et par billeder lettere... Hold øje med bloggen, da der kommer mange indlæg de næste par dage... :0)
Hav en fantastisk dag!
/Kagedeluxe...

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sej... Fruen min har lige sagt at såden en mc kage vil hun også geren have at jeg laver....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Mange tak Jule Mig, jamen så skal du da bare i gang :0) Husk at bruge spagetti stænger i fondanten når du laver dem for at holde dem mere "stift" ;0)
    God weekend!
    Kage Deluxe

    SvarSlet