tirsdag den 6. juli 2010

Den 6.juni havde jeg fødselsdag, hurra hurra hurra!!!

Ja, det er netop 1 måned siden og jeg havde en fantastisk dag sammen med min kæreste, familie og min bedste veninde! Kæresten havde arrangeret middag på MASH og det var super-duper vejr :0)
Weekenden efter skulle jeg holde en fest for mine dejlige veninder og jeg tror de ville blive meget skuffet hvis ikke jeg diskede op med en kage!!! Så det gjorde jeg :)

Jeg ville helst undgå at bruge fondant og egentlig var det meningen, at jeg ville lave flettetkurv i siden af kagen og masser jordbær på toppen meeeeen det gik ikke helt efter planen. Min chokolade creme havde desværre mange små-bitte chokolade stykker i og det stoppede min tyl i at lave flotte riller til kurven, så jeg måtte hurtig komme med en alternativ ide! Det blev vanilje stænger som jeg skårede i forskellige størrelser og sat på siden af kagen...
Kagen er med bær mousse, chokolade creme og masser friske jordbær på toppen...


/KageDeluxe

1 kommentar:

  1. Wow for en lækker jordbærkage :)


    Forårshilsen

    Mikkel
    Københavnske restauranter
    http://københavnskerestauranter.dk/

    SvarSlet