tirsdag den 17. november 2009

Sig det med blomster...

I dag er det min svigermors fødselsdag, hurra hurra hurra :0)
Ja, hun har fødselsdag i dag og i den anledning var vi i Nakskov og besøge hende i weekenden og havde selvfølgelig en kage med... Hun roder altid med blomster og laver rigtig flotte blomster dekorationer til alle begivenheder. Det var netop min inspirationskilde og endte med at lave en kage, hvor der var blomster dekoration på toppen af kagen... Jeg prøvede at holde det simpel og bruge pastel farver til blomster... Det endte med at kagen blev 13cm høj ( hele kage højden endte med at blive 25cm). Der var omkring 7-8 kagebunde og masser bær mousse og tobleronecreme som jeg prøvede at lave for første gang....
*Mums* var det eneste der kom ud af folks mund, da de havde meget travlt med at spise flere stykker kager. Og der kunne jeg læne mig tilbage og hav et smil på læben for at jeg havde lavet et godt stykke arbejde :0)
Her er et par billeder jeg nåede at tage med min iPhone inden kagen forsvandt stille og roligt i folks mavser... ;0)






Endnu engang tillykke svigermor... Håber du får en fantastisk dag...
Kage Deluxe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar