mandag den 11. januar 2010

Dyt Dyt....!


Ja, mit bil projekt gik næsten lige efter planen og det er så hvad der kom ud af produktionen (læs: køkkenet), da jeg blev færdig!
Synes det var lidt svært at lave størrelsesforholdene men det var nu også allerførste gang, jeg skulle prøve sådan noget... Og absolut ikke sidste gang, for det var faktisk ret hyggeligt! Jeg fik endnu engang bekræftet mig selv i at jeg er ret dårlig til at arbejde med royal icing, for jeg kan ikke finde ud af at "køre og sprøjte" icing ordentligt meeeeeen, så er det godt jeg har meldt mig til "Sprøjteglasurteknikker for begynder" hos Kagebutikken... Jeg glæder mig til at lære lidt teknikker også prøve mig frem med alt det jeg ikke tør lige pt!



Kage Deluxe.... dyt dyt!

1 kommentar:

  1. Jeg fandt din blog og må lige kommentere denne kage: Den er du eddermame sluppet godt fra, SÅ FLOT!
    :) Lisbeth

    SvarSlet