torsdag den 7. januar 2010

Årets første kageprojekt...

Så har jeg fået årets første udfordring! Lav en bil som kage!!!
Jeg har længe gået og tænkte på at lave en kage som bil form, samlet billeder af min yndlingsbil -Ford Mustang fra slut 60'erne- men havde ingen selskab at lave den for... Og siden jeg er gået på kur, er det nok en stor portion at lave sådan en kage, bare for at lave den...

Men i dag kom der en besked en fra et vennepar vi har, som holder 2års fødselsdagsfest for deres lille dreng på søndag... Vi blev inviteret forleden men siden jeg meldt afbud (har en dejlig brunch aftale med en veninde samme dag plus en foto opg.), var hun ikke sikker på om hun skulle spørge eller ej. Men jeg blev SÅ glad da jeg så hendes besked og tog selvfølgelig imod udfordringen...
Hun skrev "enten bilformet kage eller biler på kagen" men nemt skal det ikke være! Jeg VIL lave en 3d bil kage!

Jeg har nu søgt en del sider for at finde tips og tricks men hvis I har gode links eller ideer til hvordan man går igang med sådan noget, så er I mere end velkommen til at skrive!!!

Her er et billed af den bil jeg vil lave...



Kage Deluxe :0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar