mandag den 27. juli 2009

Sig "Hej" til mig!

Hej til alle Blogspot læsere og dem som kommer tilfældigivis forbi...

Jeg er ny i Blogspot men dog ikke i bloggeverden. Jeg havde en blog imellem 2006-2008 men voksede fra det... (Tja jeg troede heller ikke man kunne vokse fra sin blog men det sker vist!)
Det var mest om single livet og dens glæder jeg skrev om dengang, men tiden har ændret sig siden... Nu har jeg verdens dejligste kæreste og en dejlig lille hund! Men det er ikke ens betydning med at livet ikke har sine glæder efter man har fundet den rette, tværtimod :0)

Nå men egentlig er det ikke så meget min kæreste eller hunden denne blog kommer til at handle om men KAGER! Jeg har fået mig en underlig hobby og det er at bage flotte, stilrene kager!

Jeg håber at I kan blive inspireret af de kager jeg laver og omvendt inspirerer mig med jeres kommentarer e.l.

Så nu er jeg kommet herind for at blive så pæn "HEJ" til alle :0)
Hilsen Kage Deluxe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar